شریک تجاری ارجمند ؛ جهت مدیریت تسویه حساب، مراحل ذیل را به ترتیب و با دقت طی نمایید


۱- ورود به سایت

* با ثبت « نام کاربری » و « رمز عبور » و انتخاب گزینه « ورود » ،  به سایت وارد شوید؛


۲- انتخاب بخش داشبورد

* پس از ورود به سایت، بخش « داشبورد | خروج » جایگزین بخش « عضویت | ورود » می شود؛ لذا لازم است نسبت به انتخاب بخش « داشبورد » اقدام فرمایید؛


۳- انتخاب منوی داشبورد فروشندگان

* در بخش داشبورد، منوی « داشبورد فروشندگان » را انتخاب نمایید. پس از این انتخاب، بلافاصله به پنل فروشگاه وارد می شوید؛


۴- انتخاب گزینه « درخواست تسویه » از بخش « مالی » داشبورد فروشندگان

* در بخش مالی، گزینه درخواست تسویه را انتخاب نمایید؛


۵- انتخاب گزینه « ارسال درخواست تسویه »

* بر اساس گزینه « موجودی فعلی » و در نظر داشتن مبلغ آن، گزینه « ارسال درخواست تسویه » را انتخاب نموده و تا دریافت پیامک ثبت درخواست و همچنین پیامک پرداخت موفق درخواست، صبور باشید. سایر گزینه های این بخش (در انتظار تسویه، تسویه شده، درآمد کل) در درخواست تسویه بلااثر می باشد


۶- بررسی لیست و وضعیت درخواست های تسویه

* پس از دریافت پیامک پرداخت موفق درخواست تسویه، به « لیست تسویه ها » در منوی مالی مراجعه نمایید. وضعیت کلیه درخواست های تسویه در این بخش قابل مشاهده می باشد. همچنین، با انتخاب علامت چشم در ذیل ستون عملیات، سایر اطلاعات ثبت شده توسط بافق تخفیف برای هر تسویه نیز درج گردیده است


*تذکرات:

۱- امکان ثبت درخواست تسویه توسط فروشنده منوط به تحقق حداقل مبلغ تسویه  می باشد و فروشنده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً تغییر مشخصات بانکی با هماهنگی بافق تخفیف و طی نامه کتبی، قابلیت اجرا خواهد داشت.

۲- تاریخ و ساعت درخواست تسویه، ۴:۳۰ کمتر از زمان واقعی می باشد. (۴:۳۰ به زمان درخواست افزوده شود تا زمان واقعی ثبت درخواست تسویه بدست آید)

۳- بر اساس قرارداد همکاری انحصاری، هرگونه درخواست تسویه منوط به اجرای کامل، دقیق و صرف مفاد این دستورالعمل توسط فروشنده می باشد و بافق تخفیف هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم اجرای دقیق آن توسط طرف تجاری ندارد.

۴- وضعیت درآمدهای فروشنده در بخش عملیات لیست تسویه ها قابل استناد می باشد. (منوی لیست درآمدها و همچنین تغییر وضعیت هر درآمد تا اطلاع ثانوی، غیرفعال و غیرقابل استناد می باشد)

۵- جهت ارائه هرگونه سوال، ابهام و یا درخواست پیرامون مدیریت تسویه حساب و همچنین دریافت پاسخ، از طریق تیکت پشتیبانی در پورتال مدیریت بافق تخفیف به آدرس اینترنتی man.bafqtakhfif.ir اقدام کنید.