شریک تجاری عزیز ؛ جهت ثبت تخفیف جدید، مراحل ذیل را به ترتیب و با دقت طی نمایید
۱- ورود به سایت
* با ثبت « نام کاربری » و « رمز عبور » و انتخاب گزینه « ورود » ، به سایت وارد شوید؛
۲- انتخاب بخش داشبورد
* پس از ورود به سایت، بخش « داشبورد | خروج » جایگزین بخش « عضویت | ورود » می شود؛ لذا لازم است نسبت به انتخاب بخش « داشبورد » اقدام فرمایید؛
۳- انتخاب منوی داشبورد فروشندگان
* در بخش داشبورد، منوی « داشبورد فروشندگان » را انتخاب نمایید. پس از این انتخاب، بلافاصله به پنل فروشگاه خود وارد می شوید؛
۴- انتخاب گزینه « تخفیف جدید »
از منوی سمت راست داشبورد فروشندگان، گزینه تخفیف جدید را انتخاب نمایید؛
۵- تکمیل ستون عمومی
* تخفیف در لحظه: آیا استفاده از تخفیف، بلافاصله پس از خرید آن امکان پذیر می باشد؟
* نوع تخفیف: در تخفیف آبی، الزام بر پرینت تخفیف می باشد اما در تخفیف سبز، به همراه داشتن کدتخفیف کفایت می کند.
* قیمت فروش: قیمت ارائه کالا/خدمات با تخفیف ؛ * قیمت اصلی: قیمت ارائه کالا/خدمات بدون تخفیف
* مدیریت موجودی: در صورتی که تعداد تخفیف ها محدود می باشد، گزینه بله را انتخاب نموده و تعداد را ثبت نمایید.
* درصد کمیسیون: تحت هیچ شرایطی نسبت به تغییر آن اقدام نـکنید. (توسط واحد امور فروشندگان تنظیم می شود)
۶- تکمیل ستون زمانبندی
* عنوان: نام خدمت/محصول تخفیفی
* تاریخ شروع: آغاز انتشار تخفیف در سایت ؛ * تاریخ پایان: پایان انتشار تخفیف در سایت
* چکیده: خلاصه ارائه خدمت/محصول تخفیفی به همراه شرح ارزش واقعی و تخفیفی
۷- تکمیل ستون تصاویر:
* تصاویر گالری تخفیف (داخل صفحه مخصوص خدمت/محصول تخفیفی) را بارگزاری و انتخاب نمایید؛
۸- تکمیل ستون ویژگی ها
* ویژگی های تخفیف: توضیحات کامل ویژگی های خدمت/محصول تخفیف دار (متن)
* نحوه استفاده: موارد و نکات مهم تخفیف و یا دریافت آن (حداکثر ۴ آیکن با ۴ توضیح مختصر)
* نکات الزامی: نکات و مقررات استفاده و یا دریافت محصول/خدمت دارای تخفیف (متن) – (مرتبط با نحوه استفاده)
* شرایط دریافت: اطلاعات مهم و ضروری جهت تسهیل در دریافت خدمت/محصول تخفیفی (عنوان و توضیح)
۹- تکمیل ستون نقشه
* افزودن مکان: نقشه محل دریافت خدمت/محصول تخفیف دار (نقشه آدرس فروشگاه یا شعبه محل دریافت) درج شود؛
۱۰- تکمیل ستون توضیحات
* توضیحات تکمیلی: توضیحات تبلیغی محصول/خدمت دارای تخفیف (نوشته، تیزر و…) درج شود؛
۱۱- تکمیل ستون فاکتور
* شماره تلفن/آدرس/توضیحات: اطلاعات قابل چاپ بر روی رسید و فاکتور تخفیف (توضیحات محل دریافت/فروشگاه)
۱۲- تکمیل ستون کدهای اختصاصی
* کدهای اختصاصی: کدهای تخفیف اختصاصی (هر کد در یک سطر با کمتر از صد کاراکتر) درج شود؛
۱۳- تکمیل موارد حاشیه
* تخفیف عادی:
در تخفیف نوع عادی، فقط کد تخفیف صادر شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد تا ضمن حضور جهت دریافت کالا/خدمات دارای تخفیف به فروشنده مراجعه نماید.
* تخفیف کالا:
در تخفیف نوع کالا، کد تخفیفی تولید نمی شود، ولی در عوض در مرحله ثبت سفارش از کاربر اطلاعات تماس، آدرس و نشانی پستی جهت ارسال کالا دریافت می شود.
* تخفیف مادر:
در تخفیف مادر شما قادر خواهید بود تا تخفیف های دیگر را به عنوان فرزند این تخفیف نشانه گذاری نمایید. لازم به ذکر است که برخی از خصوصیات مانند قیمت، تاریخ شروع و انقضا، مدیریت موجودی و… برای تخفیف مادر غیر فعال بوده و این موارد از طریق تخفیف های فرزند قابل تنظیم می باشند.
* تخفیف فرزند:
این نوع تخفیف بر روی سایت قابل مشاهده نبوده و فقط در مرحله افزودن به سبد خرید از طریق تخفیف مادر در دسترس خواهد بود. همچنین برخی از خصوصیات مانند نقشه، تصاویر، توضیحات، ویژگی ها و… در تخفیف فرزند غیرفعال بوده و از طریق تخفیف مادر قابل تنظیم می باشند.
* انتشار:
آخرین مرحله ثبت تخفیف، انتخاب گزینه انتشار می باشد. با انتخاب این گزینه، تخفیف ثبت شده به منظور انتشار نهایی در سایت، به کارتابل واحد امور فروشندگان بافق تخفیف ارسال خواهد شد.
* برچسب ها:
کلیدواژه های اصلی محصول/خدمت تخفیفی را به صورت تفکیک تایپ نموده و گزینه Enter را فشار دهید.
* دسته بندی های تخفیف:
دسته بندی های مرتبط با تخفیف ثبت شده را تیک بزنید.
* مکان های تخفیف:
از ثبت مکان های تخفیف، جداً خودداری نمایید. (این بخش توسط واحد امور فروشندگان تکمیل می شود)
* تصویر شاخص:
تصویر اصلی محصول/خدمت دارای تخفیف می باشد که در صفحه اصلی سایت به نمایش در می آید. از تصویر شاخص دقیق، واضح و گویا استفاده کنید.
*تذکرات:
۱- امکان ثبت درخواست تسویه توسط فروشنده به تحقق حداقل مبلغ تسویه وابسته می باشد و فروشنده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً تغییر مشخصات بانکی با هماهنگی بافق تخفیف و طی نامه کتبی، قابلیت اجرا خواهد داشت.
۲- تاریخ و ساعت درخواست تسویه، ۴:۳۰ کمتر از زمان واقعی می باشد. (۴:۳۰ به زمان درخواست افزوده شود تا زمان واقعی ثبت درخواست تسویه بدست آید)
۳- بر اساس قرارداد همکاری انحصاری، هرگونه درخواست تسویه منوط به اجرای کامل، دقیق و صرف مفاد این دستورالعمل توسط فروشنده می باشد و بافق تخفیف هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم اجرای دقیق آن توسط طرف تجاری ندارد.
۴- وضعیت درآمدهای فروشنده در بخش عملیات لیست تسویه ها قابل استناد می باشد. (منوی لیست درآمدها و همچنین تغییر وضعیت هر درآمد تا اطلاع ثانوی، غیرفعال و غیرقابل استناد می باشد)
۵- جهت ارائه هرگونه سوال، ابهام و یا درخواست پیرامون مدیریت تسویه حساب و همچنین دریافت پاسخ، از طریق تیکت پشتیبانی در پورتال مدیریت بافق تخفیف به آدرس اینترنتی man.bafqtakhfif.ir اقدام کنید.